Manga Pages

Talk about manga here.

Moderator: RukiaKuchiki

Miscellaneous
Anispace Apprentice
Anispace Apprentice
Posts: 485
Joined: 13 Apr 2015, 10:07

Re: Manga Pages

Post by Miscellaneous » 23 Jun 2015, 16:11

Image

User avatar
Lisica
Anispace Apprentice
Anispace Apprentice
Posts: 798
Joined: 26 Mar 2015, 01:58

Re: Manga Pages

Post by Lisica » 23 Jun 2015, 16:22

Miscellaneous wrote:Image
vovnich hotel was amazing omfg
Image
Tyrant wrote:I KNOW YOU'RE A FOX IRL

User avatar
Killua
Anispace Champion
Anispace Champion
Posts: 3162
Joined: 15 Apr 2014, 19:25

Re: Manga Pages

Post by Killua » 23 Jun 2015, 16:41

END wrote:

Naruto did not invent the curse mark xD
Do you have proof of that sir? nope don't try to run away, Mashima was already criticized for stealing the Curse mark idea anyways so yup he is a loser who copies Naruto and One Piece, you're always trying to defend Fairy fail.

so don't make up empty claims.
Image
FINAL FANTASY VII REMAKE | KINGDOM HEARTS III
Image

Image
ㅤㅤImage ㅤㅤㅤ

User avatar
END
Anispace Pro
Anispace Pro
Posts: 1070
Joined: 28 Apr 2014, 03:08

Re: Manga Pages

Post by END » 23 Jun 2015, 23:42

Killua wrote:
END wrote:

Naruto did not invent the curse mark xD
Do you have proof of that sir? nope don't try to run away, Mashima was already criticized for stealing the Curse mark idea anyways so yup he is a loser who copies Naruto and One Piece, you're always trying to defend Fairy fail.

so don't make up empty claims.

I have the right to defend a manga I like xD
Did the black mark turn gray into a deformed ugly mother fuckker with hand wings xD nopppe
Image
Enjoy the manga and stop bitching about it :D or better yet plz stop reading.

Image

User avatar
000
Anispace Pro
Anispace Pro
Posts: 1125
Joined: 28 Jul 2014, 04:41

Re: Manga Pages

Post by 000 » 25 Jun 2015, 20:57

time bomb bracelets. never thought student council battles would go this far.

[spoiler]Image[/spoiler]

User avatar
Ino
Anispace Apprentice
Anispace Apprentice
Posts: 285
Joined: 20 Jun 2010, 15:40

Re: Manga Pages

Post by Ino » 27 Jun 2015, 15:51

Image
Image

User avatar
HatsuneMiku
Anispace Cadet
Anispace Cadet
Posts: 101
Joined: 08 Aug 2014, 01:32

Re: Manga Pages

Post by HatsuneMiku » 12 Jul 2015, 17:14

Killua wrote:Why the Naruto reference though?
Image
Omg, Fairy Tail + Naruto. xDDDD
Image
Image

User avatar
Lisica
Anispace Apprentice
Anispace Apprentice
Posts: 798
Joined: 26 Mar 2015, 01:58

Re: Manga Pages

Post by Lisica » 12 Jul 2015, 17:36

Image
Image
Tyrant wrote:I KNOW YOU'RE A FOX IRL

User avatar
Ino
Anispace Apprentice
Anispace Apprentice
Posts: 285
Joined: 20 Jun 2010, 15:40

Re: Manga Pages

Post by Ino » 12 Jul 2015, 17:39

Dad.
Image
Image

User avatar
Mika
Anispace Champion
Anispace Champion
Posts: 3119
Joined: 22 Sep 2012, 18:56

Re: Manga Pages

Post by Mika » 12 Jul 2015, 17:55

This scene from Karneval, tho. ❤
Image
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest