How To Deal With Each Other

Drop your suggestions, ideas, and reports in here.

Moderators: Auer, xNyctophilia

Post Reply
User avatar
LunarDeluge
Anispace Cadet
Anispace Cadet
Posts: 179
Joined: 23 Apr 2014, 11:57

Re: How To Deal With Each Other

Post by LunarDeluge » 13 Jul 2014, 05:38

Verify wrote:
Kawaii wrote:Never thought this was hard to figure out in the first place, lol

There Is A Species That's Been Here Awhile Now Known As
'Idiots'




the most common of species these days.
These eyes...see darkness clearly
Image

User avatar
Wish
Anispace Apprentice
Anispace Apprentice
Posts: 247
Joined: 06 Nov 2012, 09:28

Re: How To Deal With Each Other

Post by Wish » 13 Jul 2014, 05:47

Verify wrote:
Kawaii wrote:Never thought this was hard to figure out in the first place, lol

There Is A Species That's Been Here Awhile Now Known As
'Idiots'

Lol they are evolving really fast
Must be stopped somehow xD

Mirage

Re: How To Deal With Each Other

Post by Mirage » 13 Jul 2014, 05:56

Yeah, it's apparently surprisingly difficult to press that block button. If you have some issues, come to me, I will show you one step at a time where it's location is.

User avatar
OrehCursor
Global moderators
Global moderators
Posts: 3343
Joined: 06 Mar 2012, 10:45

Re: How To Deal With Each Other

Post by OrehCursor » 22 Jul 2015, 10:35

Bump cuz relevant. Read OP.
The winner is the most adaptive one.
Image

User avatar
Flair
Anispace Apprentice
Anispace Apprentice
Posts: 587
Joined: 19 Jul 2014, 13:26

Re: How To Deal With Each Other

Post by Flair » 22 Jul 2015, 10:41

lol.
Blocking rids you of what that person says to you .
Don't mean they won't sneak diss so I say don't block.
Flaneur wrote:im senpai, i can crush you both
AppleJuice wrote:HAHAH

User avatar
OrehCursor
Global moderators
Global moderators
Posts: 3343
Joined: 06 Mar 2012, 10:45

Re: How To Deal With Each Other

Post by OrehCursor » 22 Jul 2015, 10:45

Flair wrote:lol.
Blocking rids you of what that person says to you .
Don't mean they won't sneak diss so I say don't block.
Wanna run by that sentence again?
The winner is the most adaptive one.
Image

User avatar
Flair
Anispace Apprentice
Anispace Apprentice
Posts: 587
Joined: 19 Jul 2014, 13:26

Re: How To Deal With Each Other

Post by Flair » 22 Jul 2015, 10:52

OrehCursor wrote:
Flair wrote:lol.
Blocking rids you of what that person says to you .
Don't mean they won't sneak diss so I say don't block.
Wanna run by that sentence again?
If you block them.
They cannot bother you directly.
But they can go to another user and talk shit about the person whom used the block button basically.
Flaneur wrote:im senpai, i can crush you both
AppleJuice wrote:HAHAH

User avatar
OrehCursor
Global moderators
Global moderators
Posts: 3343
Joined: 06 Mar 2012, 10:45

Re: How To Deal With Each Other

Post by OrehCursor » 22 Jul 2015, 11:00

Flair wrote:
OrehCursor wrote:
Flair wrote:lol.
Blocking rids you of what that person says to you .
Don't mean they won't sneak diss so I say don't block.
Wanna run by that sentence again?
If you block them.
They cannot bother you directly.
But they can go to another user and talk s*** about the person whom used the block button basically.
Well that other user can block them too. Simple
The winner is the most adaptive one.
Image

User avatar
OrehCursor
Global moderators
Global moderators
Posts: 3343
Joined: 06 Mar 2012, 10:45

Re: How To Deal With Each Other

Post by OrehCursor » 21 Aug 2015, 21:49

Okay so clearly for some of you monkeys, blocking isnt enough or I guess some inconsiderate faggots dont bother putting a block button on their page. (Like the basement dwellers that dont have a pause on their music on their page. NO ONE WANTS TO HEAR YOUR DUMB HEAVY METAL). Yeah Im a lil salty atm.

ANYWAYS, lately I have been getting a lotta annoying reports that boil down to "he said/she said" bullsh*t.
>THis person call me a hoe
> Well this person has been harrassing me for years.

And honestly???? Enough. Stop. Don't waste the mods time with that crap.
"UH EXCUSE YOU MR. MOD THIS IS YOUR JOB!"
No. It really isnt. It isnt our job to play kindergarten teacher and tell Jimmy to go sit in the corner because he called you a booger head.
Which btw, going on with that analogy, this isnt kindergarten. YOu aren't like a toddler. Most of you are in your teens or hell you're bloody adults. And yet Im still getting people in their 20s going all like "SARA SAID THIS ABOUT ME, MUMMY!"

And enough. Honestly. So let me go into details about what you shouldnt report and what you should be reporting.

Stop coming to us mods about a user talking bad about you. Because frankly, we shouldnt have to do shit about that. 1) Freedom of speech. They are allow to say whatever they want as long as it isnt outright hate speech like racism or sexism. (Well technically those are also protected by freedom of speech but we are allow to exercise some restrictions here. -adjusts green belt- deal with it.) 2) You could also learn to be an adult and not care??????????? Like oh that one person that hates me is talking bad about me. And I care why????


"BUT THEY ARE TELLING OTHER USERS LIES ABOUT ME" Okay? THen leave it up to the users whether or not they want to blindly believe gossip from the get-go. Clearly they are idiots for not taking any info they hear with a grain of salt and were clearly not even worth your time to begin with. Let the sheep be sheep. "BUT THEY EVEN TURNED MY GF/BF AGAINST ME!" Wow your significant other must have /really/ cared about you to immediately buy words from a stranger over their love one. Unless these supposed "lies" turn out to be true. Look honey, if the shoe fits, it fits. Maybe you shouldnt have done those awful things to begin with huh? Karma's a bitch.

So next time some user talks shit about you, block them and learn how to not give a shit like a reasonable adult. Let people worth your time come to you without immediately believing rumors.

"BUT THEY STOLE MY OC!"
-beats your f*cking brains in with a shovel- I really hate this one.

Oh? THey stole your oc? you mean the one that is neither legal property nor protected under copyright? That one? Eh sucks to suck. You realize they stolen a mere idea, at best, not something tangible. It happens. Just one up the posers and do your OC better than them. WHat? They are doing better than you? Sucks. to. suck. Life aint fair.

What should be reported then?
COmment spam and actually trolling.
But if you are gonna report spam, make sure a mods sees it.

As for actually trolling, it might be confusing what counts as a user just being at odds with another user and actually trolling. For a user to be counted as a troll 1) The nature of their account is that of a hate account 2) The majority of their activity centers around causing grief and 3) If a large /varying/ group of users all have troubles with that single user in similar fashion. Now I say varying, meaning not a single group of mutual friends, because it could just be one user standing at odd with that group's similiar ideal, as oppose to several different users of no connection have the same issue with a troll.

> What if the user is threatening me with something dangerous.
IF the threat has little claim then ignore it.

But if the threat actually is a legit one... well... WHAT ARE YOU DOING REPORTING THIS TO SOME RANDOM GUYS ON AN ANIME WEBSITE. If a person is seriously threatening your life or something you need to call the freaking police or something, dammit.

TL;DR Version: Stop coming to the mods crying when a user speaks bad about you. Grow a pair and learn how to not care.
The winner is the most adaptive one.
Image

User avatar
Nuisance
Anispace Beginner
Posts: 31
Joined: 09 Aug 2015, 14:25

Re: How To Deal With Each Other

Post by Nuisance » 21 Aug 2015, 21:51

OrehCursor wrote:Okay so clearly for some of you monkeys, blocking isnt enough or I guess some inconsiderate faggots dont bother putting a block button on their page. (Like the basement dwellers that dont have a pause on their music on their page. NO ONE WANTS TO HEAR YOUR DUMB HEAVY METAL). Yeah Im a lil salty atm.

ANYWAYS, lately I have been getting a lotta annoying reports that boil down to "he said/she said" bullsh*t.
>THis person call me a hoe
> Well this person has been harrassing me for years.

And honestly???? Enough. Stop. Don't waste the mods time with that crap.
"UH EXCUSE YOU MR. MOD THIS IS YOUR JOB!"
No. It really isnt. It isnt our job to play kindergarten teacher and tell Jimmy to go sit in the corner because he called you a booger head.
Which btw, going on with that analogy, this isnt kindergarten. YOu aren't like a toddler. Most of you are in your teens or hell you're bloody adults. And yet Im still getting people in their 20s going all like "SARA SAID THIS ABOUT ME, MUMMY!"

And enough. Honestly. So let me go into details about what you shouldnt report and what you should be reporting.

Stop coming to us mods about a user talking bad about you. Because frankly, we shouldnt have to do s*** about that. 1) Freedom of speech. They are allow to say whatever they want as long as it isnt outright hate speech like racism or sexism. (Well technically those are also protected by freedom of speech but we are allow to exercise some restrictions here. -adjusts green belt- deal with it.) 2) You could also learn to be an adult and not care??????????? Like oh that one person that hates me is talking bad about me. And I care why????


"BUT THEY ARE TELLING OTHER USERS LIES ABOUT ME" Okay? THen leave it up to the users whether or not they want to blindly believe gossip from the get-go. Clearly they are idiots for not taking any info they hear with a grain of salt and were clearly not even worth your time to begin with. Let the sheep be sheep. "BUT THEY EVEN TURNED MY GF/BF AGAINST ME!" Wow your significant other must have /really/ cared about you to immediately buy words from a stranger over their love one. Unless these supposed "lies" turn out to be true. Look honey, if the shoe fits, it fits. Maybe you shouldnt have done those awful things to begin with huh? Karma's a bitch.

So next time some user talks s*** about you, block them and learn how to not give a s*** like a reasonable adult. Let people worth your time come to you without immediately believing rumors.

"BUT THEY STOLE MY OC!"
-beats your f*cking brains in with a shovel- I really hate this one.

Oh? THey stole your oc? you mean the one that is neither legal property nor protected under copyright? That one? Eh sucks to suck. You realize they stolen a mere idea, at best, not something tangible. It happens. Just one up the posers and do your OC better than them. WHat? They are doing better than you? Sucks. to. suck. Life aint fair.

What should be reported then?
COmment spam and actually trolling.
But if you are gonna report spam, make sure a mods sees it.

As for actually trolling, it might be confusing what counts as a user just being at odds with another user and actually trolling. For a user to be counted as a troll 1) The nature of their account is that of a hate account 2) The majority of their activity centers around causing grief and 3) If a large /varying/ group of users all have troubles with that single user in similar fashion. Now I say varying, meaning not a single group of mutual friends, because it could just be one user standing at odd with that group's similiar ideal, as oppose to several different users of no connection have the same issue with a troll.

> What if the user is threatening me with something dangerous.
IF the threat has little claim then ignore it.

But if the threat actually is a legit one... well... WHAT ARE YOU DOING REPORTING THIS TO SOME RANDOM GUYS ON AN ANIME WEBSITE. If a person is seriously threatening your life or something you need to call the freaking police or something, dammit.

TL;DR Version: Stop coming to the mods crying when a user speaks bad about you. Grow a pair and learn how to not care.
I'm saving this, and he's right.


uh, take notes. ^

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest